Adverteren op Google in de EU met Consent Mode V2
Weet jij eigenlijk welke informatie je aan een website doorgeeft als je op de site komt? Als ik mag gokken… weet je dat niet. Maar je bent er de laatste tijd wel meer mee bezig (geweest) door al het nieuws over de privacywetgeving. Er is de laatste tijd namelijk het één en
De grootste SEO fabels
In de wereld van SEO wordt er veel geschreven en gesproken over de beste tactieken om bovenaan in Google te komen. Maar veel van deze tactieken of adviezen zijn vaak niet waar en hebben juist een negatieve invloed op jouw posities in Google. In dit artikel zal ik de meest voorkomende “SEO adviezen”
Indexering; wat is het?
We zullen beginnen met de definitie van het woord: "Indexeren, ook indexatie genoemd, is het registreren van pagina’s voor de database van de zoekmachines." Hier word je nog niet veel wijzer van. Daarom zal ik in deze blog uitleggen wat indexeren is, waar je op moet letten en hoe je veel voorkomende
Universal Analytics stopt
Als je zelf een website hebt, dan ben je er waarschijnlijk wel bekend mee: Google Analytics. Dit is de gratis tool van Google waarmee je al het verkeer op jouw website kan analyseren. Hoeveel mensen kwamen er op je website? Op welke pagina was dit? Hoelang bleven ze op je site/pagina? Hebben ze
Heeft het zin om mijn eigen Google advertenties op te zoeken?
“Waarom zie ik mijn eigen advertentie niet in Google?”. Deze vraag krijg ik geregeld van klanten. Wanneer er een ads campagne voor je is opgezet, is het logisch dat je hierop gaat Googelen. Je wilt namelijk met je eigen ogen zien of de campagne wel draait en op welke positie deze naar voren
SEO in 2022
Allereerst wil ik je een gelukkig, gezond en succesvol 2022 wensen! Hoe kan je 2022 beter beginnen dan met de SEO trends voor dit jaar? De trends die wij gaan bespreken zijn: Zoekintentie Google update MUM Afbeeldingen en visuele content Video's Zoekintentie Veelal worden SEO-teksten geschreven voor het schrijven van SEO-teksten. Hierbij wordt